lunedì 5 novembre 2012

A ME MATRI - Poesia Siciliana

 A ME MATRI
Tu mi criscisti, mi mannasti a scola...
appoi mi mittisti l‘ali e mi dicisti...vola.
E iu vulai ‘ntra paisi strani,
senza pinzari ca ti lassai ‘nte peni.

Partii,..ti lassai sula,
comu na varca senza vila,
a testa frasturnata...l‘occhi chini,
e senza sangu tutti li to vini!

Ti lassai sula... partii luntanu,
ma vidu ancòra ca mi stenni a manu,
mi salutavi ma dicevi torna...
t‘aspettu cca, cuntu li me jorna...

Ora c‘haiu furriatu menzu munnu,
e l‘haiu vistu quasi ‘nsinu ‘nfunnu,
ora m‘arriposu e pensu a tia,
ccu tantu amuri e tanta nustalgia...

e pensu quantu beni mi vulevi,
a quanti cosi belli mi dicevi;
attentu non sudari...s‘annunca t‘arrifriddi,
e duci duci mi mittevi i manu ‘nte capiddi!

m‘accarizzavi mi strincevi forti...
siparari ni po‘ sulu la morti!
La morti ‘npitiusa t‘arrubbau,
e luntanu...luntanu di mia ti purtau!

Si fici tardu, passànu li me anni,
tra gioi, duluri e peni ranni!
Stancu é u me cori, stanca é la testa,
ma prestu n‘ancuntramu e sarà festa!
Gianni Farruggio

TRADUZIONE:




A MIA MADRE
  Tu mi hai cresciuto, mi hai mandato a scuola
poi mi hai messo le ali e mi dicesti… vola
e io volai in un paese straniero
senza pensare che ti lasciai nelle pene.

Partii… ti lasciai sola,
come una barca senza vela,
con la testa confusa, gli occhi pieni
e senza sangue nelle tue vene!
 

Ti lasciai sola…partì lontano,
ma vedo ancora che mi tendi la mano
mi salutavi ma dicevi torna…
ti aspetto qui, conto i miei giorni….
 
 Ora che ho girato mezzo mondo
e l’ho visto quasi fino in fondo,
ora mi riposo e ti penso,
con tanto amore e tanta nostalgia…

E penso a quanto bene mi volevi,
e quante cose belle mi dicevi;
attento a non sudare... altrimenti ti raffreddi,
e dolce dolce mi mettevi le mani nei capelli!

Mi accarezzavi, mi stringevi forte...
separare ci può solo la morte!
La morte prepotente ti rubò
e lontano… lontano da me ti portò!

Si è fatto tardi, passano i miei anni,
tra gioie, dolori e pene grandi!
Stanco è il mio cuore, stanca è la testa,
ma presto ci incontreremo e sarà festa!
 


 

1 commento:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...